Priser og betaling

Medlemskontingent for ektefelle/samboer: kr. 500,-
Medlemskontingent for hvert familiemedlem under 18 Ă„r: kr. 100,-
Leie av lagringsplass pr. bÄt: kr. 1.000,-

For innmelding etter 1. august betales halv kontingent. Dette gjelder ikke lagringsplass for bÄt.

Passiv medlemskontingent/stĂžttemedlemsskap er kr. 300,-. Det gir ikke rett til nĂžkkel med deltakelse i felles arrangementer eller bruk av klubbens materiell.

Depositum for nĂžkkel: kr. 200,-

Kontingenten betales til:

Hamar Roklub 1881, Postboks 196, 2302 Hamar
Kontonummer: 1822 21 79722

Vennligst skriv pÄ giro eller noter i nettbanken hva betalingen gjelder (f.eks. kontingent +3 familiemedlemmer +2 bÄtplasser -2 dugnader). Hvis det ikke er plass til informasjonen pÄ giro eller i nettbanken, sÄ kan slik informasjon ogsÄ sendes pr epost til .

Alle medlemmer vil fÄ tilsendt en epost (evt. brev) med kontingentkrav i starten av sesongen. Nye medlemmer innbetaler til bankkonto etter at innmeldingsblankett ble utfylt, slik blankett finner du pÄ hjemmesiden.

Medlemskap