Godt frammøte på årets høstdugnad!

Årets høstdugnad ble framskyndet noen uker, slik at den kunne kombineres med opprydding etter «Hans». Omkring 35 medlemmer møtte opp for å hjelpe til, og en rekke oppgaver ble utført. Etter uværet var det mye rusk og rask som hadde samlet seg i strandkanten, i tillegg til ødelagte porter under Klubbhuset som ikke klarte påkjenningen fra den flomstore Mjøsa. Det var også litt mer arbeid enn vanlig med raking på plenen som hadde stått under vann. Andre gjøremål var blant annet rensking av takrenner, maling av dører og vinduskarmer, og vasking av vinduer og tak.

Husutvalget opplyser om at det nå er klart for lagring av kajakker under Klubbhuset igjen. I forbindelse med flommen ble båtene som var lagret der flyttet inn i kajakkhallen. De som eier disse kajakkene oppfordres nå til selv å flytte dem tilbake.

Som vanlig ble dugnadsinnsatsen belønnet med bevertning, denne gang i form av pølser, kaker, sveler og kaffe. En stor takk til alle som viet søndagen til arbeid for klubben vår!