30 medlemmer rensket opp på Tjuvholmen

På bildet ser vi Jon, Tor og Kjersti i gang med oppryddingen mellom Klubbhuset og Mjøsa.

30 av klubbens medlemmer gjorde en iherdig innsats for å rydde opp på Tjuvholmen 22. april. Det var surt, det var kaldt og det blåste. Men det var kaffe, kake og masse hyggelige folk som gleder seg til sesongen. Det varmer!

Du finner flere bilder lengre ned i teksten.

Det at snaut 10 prosent av medlemmene møtte opp er jo bra, faktisk var oppmøtet bedre enn på årsmøtet tidligere i vinter. Våren er i anmars for alvor, så oppmøtet er vel begrunnet i at det klør i fingra etter årene.

Det ble raket og ryddet rundt båthus og klubbhus og litt vasking utvendig. Det ble bra.

Egentlig var det vel blåst i vindkastene på Tjuvholmen denne dagen. De som var der kunne bare konstatere at Vesle-Mjøsa nå er isfri. Så det er bare å komme i gang på vannet.

BILDET: Leder Arne Hansen klarte ikke å holde seg unna vannet under dugnaden. Her vasker han båthuset.

BILDET: Hege, Bodil og Per raker løv i vindkastene.

BILDET: Morten Sandbakken var en av flere som fikk forsinket merke for innsatsen sin i padling i 2016.

BILDET: Full innsats med opprydding.

BILDET: Kaffe og kake til alle som møtte opp.

BILDET: Øivind fjerne trestubber ved båthuset med motorsag.