Hamar PÃ¥skereBYs 2024

Ifølge arrangementsansvarlig, Truls, i kommunen regnet de med at det var over tre tusen som tok turen gjennom løypa. En av postene var på roklubben.

Ilze, Karin, Kristin, Tonje, Terje, Thomas, Tom og Sverre var på plass før klokken ti i dag; åpnet portene, tok ut kajakker og robåter, satte opp flagg, beachflagg og rollup, gjorde klar brosjyrer, kokte kaffe, varmet solbærtoddy og ga en hyggelig overraskelse til alle forbipasserende.

Det ble servert 1000 pepperkaker, ca 700 krus solbærtoddy, ca 500 kopper kaffe fra to «stasjoner». Til tider var det så stor tilstrømming at det ble kø og opp til flere minutters ventetid på kaffe. Etter hvert som det roet seg litt, ble det også servert Marshmallows ved bålpanna.

Vi leverte ut klubbens brosjyre og faktaark og informerte om klubben, aktivitetene og sommerens kurs innen roing og padling.
Resultat? Masse blide og fornøyde folk – og goodwill fra byens befolkning. Mange tok med seg brosjyrer og faktaark og hos Christina, som har ansvaret for roskolen, har det begynt Ã¥ tikke inn meldinger.

Ved to-tiden var gulvet i Damehuset vasket, søppelsekker fjernet, alt ryddet på plass og det fantes ingen spor av at noe hadde skjedd.

Dugnadsgjengen kan være fornøyd med et vellykket PR-stunt!