Husk måneskinnstur 6. september

Onsdag 6. september arrangerer styret måneskinnstur på Mjøsa. Turen starter kl. 20.00 fra klubben på Tjuvholmen. Det går mot høst for alvor, så husk riktig bekledning. gjerne også ei hodelykt.

BILDET: Vinterpadling PÅ Mjøsa. Det går mot kjøligere kvelder og dager. Snart må vinterutstyret fram. Dessverre, men sant!

God innsats!

Innsatsen på vannet har vært god i år også, selv om været tidlig i sesongen satte en viss brems på aktiviteten. Hittil i år er det rodd og padlet 14.521 kilometer (pr. 28. august). Det er 283 roere og padlere som står for dette, en del av dem er gjestepadlere/gjesteroere. Det er god innsats selv om vi neppe når opp til sesongen i fjor. Men det gjenstår en del av sesongen, så vi får se hvordan det ender til slutt. Det er også i år et faktum at ikke alle fører sine turer inn i klubbens elektroniske protokoll (rokort). Så det er nok padlet mer enn dette.

Øivind lengst

Hittil i år troner Øivind Krogrud øverst på lista med sine 925 kilometer, fulgt av Stein Hval med 704 og Sverre Nordhagen med 575 kilometer. Jesper Sandbakken har padlet 504 kilometer, med Stein Anker Bratlie hakk i hel med 495 kilometer.

Resten av høstens aktivitetsliste ser slik ut (mer informasjon om dette sendes ut til medlemmene, se ellers under «aktiviteter»).

Onsdag 06.09.2017
Tid: kl. 20.00
Aktivitet: Måneskinnstur på Mjøsa i kajakk. Nærmere informasjon kommer!
Ansvarlig: Stein Hval

Mandag 9. og 10. sept. 2017 (lørdag og søndag)
Tid: kl. 09.00 – 17.00: Grunnkurs i kajakk. Ansvarlig: Morten Sandbakken. Sted Tjuvholmen

Søndag 08.10.2017
Tid: kl. 12.00
Aktivitet: Sesongslutt: Nærmere informasjon kommer!
Ansvarlig: Styret

Søndag 15.10.2017
Tid: kl. 12.00
Aktivitet: Høstdugnad: Nærmere informasjon kommer!
Ansvarlig: Styret

Â