Over 26.000 kilometer padling og fortsatt fantastiske padleforhold!

Så langt  år er det padlet og rodd over 26.000 kilometer. Fortsetter mildværet og det er stille og rolige forhold på Mjøsa, blir det nok flere kilometer. Så langt har 61 av våre medlemmer padlet mer enn 100 kilometer.

BILDE: Det er rolig på Tjuvholmen om dagen. Stille i båthallen og klubbhuset selv om det fortsatt er mange som tar årene fatt. Det er litt merkelig. Det er jo helt topp forhold på Mjøsa, mildt og godt. Men det blir kaldere nå utover i slutten av november. Bildet er tatt 15. november 2018. Foto Erik Johnsen

Enkelte dager nå i november har det vært helt eventyrlige forhold på vannet. Det er uvanlig. Det er vindstille også, ikke bare 6-8 varmegrader. Egentlig forstår de som padler en del om dagen, hvorfor ikke flere er ute på vannet.

26.000 kilometer er altså passert. Øivind Krogrud nærmer seg 1.200 kilometer. Det er godkjent innsats! Det nytter ikke å padle 250 kilometer for å komme deg inn på ti på topp lista til klubben. De 10 padlerne og roerne som har padlet mest har mer enn 500 kilometer hittil i år. Fortsatt er det langt til nyttår!

Det foregår litt over garderobetaket også. Her legges ny isolasjon og nytt gulv. Vinterarbeid av Øivind Krogrud. God innsats!

BILDE: Vikingskipet sett fra kajakk i Ã…kersvika 15. november 2015. Foto Erik Johnsen