Steinar holder orden på kajakkene

Det er mye å drive med for styret i klubben framover. Derfor har nå Steinar Nerem tatt et ansvar framover for klubbens båter, spesielt kajakker. På bildet er han i gang med å klargjøre en kajakk til kurs som skal avholdes.

BILDET: Steinar Nerem i gang med å fikse en kajakk som skal brukes i et kurs.

Tekst og foto: Erik Johnsen

Steinar, Øivind Krogrud og Sverre Nordhagen har også sørget for at de nye bryggene nå er på plass og fungerer fint. Det skal bygges et par lave brygger til, men det blir gjort i løpet av det nærmeste året.

Steinar Nerem ble medlem i klubben i august 2018 og har siden det padlet uhorvelig mye kilometer. Fram til dags dato (26. august) har han tilbakelagt 1142 kilometer. Sesongen i fjor var han den som padlet lengst.

Hittil i Ã¥r ligger igjen Øivind Krogrud øverst pÃ¥ «lengstpadlerlista» med 1511 registrerte kilometer. Men sÃ¥ langt vi forstÃ¥r har han padlet mer enn det, kanskje rundt 1800 kilometer.

Vel, med Nerems hender på kajakkene, er klubbens kajakker i gode hender. Steinar er kjent for å være nøye med tingene sine, alt fra hus, hjem og til biler og motorsykler. Og Kajakker. Så det er ikke noen grunn til å tro at kajakkene våre nå vil bli stående ufikset når noe skjer.

Men til medlemmene: Husk å si fra om noe skjer med utstyr som du bruker. Det er lurt å si fra. Ikke lat som ingen ting. Det mest irriterende er å finne båter, årer og annet utstyr som er ødelagt uten å vite om det på forhånd. Alle vet at uhell skjer. Men si fra når noe ryker i stykker eller av andre grunner blir ødelagt ved et uhell.

God tur!