Teatertur: Kompispadling/roing tirsdag 6. august kl 18:00

For ellevte året på rad gir Hamar Teater oss en komedie av William Shakespeare i Mjøskanten ved Atlungstad Brenneri. Denne gangen basert på «The Winter’s Tale» På norsk: «Så sjalu at hjælp!». Hva om vi mobiliserer en mengde padlere og roere og beveger oss sammen som en Armada fra Tyvholmen til Atlungstad? Hvilken mulighet til å vise oss fram og være synlige på vannet; vårt rette element, i nærheten av der folk ferdes. Fin reklame for Hamar Roklub!

Anders Kippersund i Hamar Teater har lovet at vi blir inkludert i dialogen denne forestillingen Рog publikum blir oppfordret til ̴ lukte p̴ oss i pausen, eller et eller annet, i stil med Shakespeares og denne gjengens humor. Pressen blir ogs̴ informert.

Vi legger båter og kajakker på land, har med oss beachflagg, rollup og brosjyrer og snakker med alle interesserte. Vi legger ut fra Tyvholmen kl 18:00. Forestillingen starter kl 19:00. Nattmat på klubbhuset etter at kajakker og båter er tørket av 😊

Rabatterte billetter for oss denne forestillingen: kr 395,- per pers. NB: Vi er fortsatt i forhandling om prisen, Jo flere vi blir, jo billigere billetter!

Kontakt/billettbestilling: Stein sms 91199757.
La oss mobilisere for å vise oss fram og for å hygge oss sammen!