25-30 padlere lyttet til turforedrag

Nærmere 30 medlemmer møtte fram for å lytte til turforedrag i klubbhuset onsdag 19. februar 2020. Det var styret i klubben som hadde invitert foredragsholdere til å fortelle om sine opplevelser i Hellas (De Ioniske øyer) og i Danmark (Gudenåen) på ettersommeren i fjor.

BILDET: Fra et strandhugg i Hellas, et bilde som Ole Martin Mortvedt viste fram i sitt foredrag.

Det ble bildeframvisning fra de to turene. Det ble berettet om mange opplevelser langs greske strender med grotteturer og gresk mat. Ole Martin Mortvedt fortalte og viste bilder fra turen i 2019 i Hellas, mens leder i klubben Arne Hansen, supplert av andre klubbmedlemmer, orienterte om turen til Danmark. Her var det mange fine øyeblikk i danske kroer med typisk mye god mat og noe drikke.

Det var servering av kaffe og kake under møtet 19. februar.

BILDET: Mellom 25 og 30 medlemmer møtte fram for å høre foredarg om turer til Danmark og Hellas.

BILDET: Fra Gudenå-turen i Danmark.

Dette var et godt tiltak og det virket som om folk satte pris på et slikt tiltak i en periode på året da bare noen få er på vannet i kajakken sin.

BILDET: Ole Martin Mortvedt orienterer.

BILDET: Fra ei strand under Hellas-turen.