Mange medlemmer står fortsatt uten nøkkel til båthusene

De siste to måneder har mange medlemmer hentet ut sine nye nøkler til båthus, klubbhus og kajakkplasser. Men mange medlemmer har fortsatt ikke hentet sine nøkler. Etternølerne har dermed ikke ha tilgang til båthuset og kajakker før de har skaffet seg nøkkel.

Untitled-1

BILDET: De gamle nøklene til båthus, klubbhus og båtplasser fungerer ikke lenger. Du trenger en nøkkelbrikke som venter på deg. Du må også ha nøkkelen som passer til den porten der du har din båt liggende. Medlemmer som ikke har båt, trenger bare nøkkelbrikke. ILLUSTRASJON/FOTO: Erik Johnsen

Det vil være mulig å hente ut sine nye nøkler onsdager fra kl. 18-20 i forbindelse med onsdagspadlingen/åpen dag for nye medlemmer framover mot ferien. Onsdagspadlingen starter 25. mai.