Bli med på laget!

Hamar roklub 1881 er en stor klubb, og med rundt 500 medlemmer er vi blant de største i landet. Med de flotte fasilitetene på Tjuvholmen har vi fantastiske muligheter for et mangfold av klubbaktiviteter, men vi trenger flere som kan ta et padletak for å utvikle klubbtilbudet. Så derfor: Bli med på laget!

For å holde kurs må en være minimum aktivitetsleder i kursrekka til Norges padlerforbund, men klubbaktiviteter er jo så mye mer! Kortere padleturer for alle, lengre turer for den som ønsker å padle langt, videreutvikling av tilbudet innen parapadling, teknisk trening, redningstrening, rulleøkter, tulleøkter eller andre aktiviteter du brenner for.

For å få til aktiviteter for alle har vi behov for deg! Det er ikke et krav at du er erfaren, den beste padleren eller den som kan mest, men det er behov for at du er engasjert og har lyst til å bli med som tilrettelegger og initiativtaker for klubbaktiviteter. Motivasjonen kan være aktiviteter som du selv har lyst til å bli bedre på eller tilrettelegging for at flere skal få ta del i padlegleden. Og det er f.eks. behov for flere medhjelpere på land eller i vannet under åpen dag på onsdager slik at flere får hjelp til den spennende opplevelsen å prøve kajakk for første gang.

Det er også opprettet et nytt padleutvalg i klubben, og her trengs det også flere medlemmer. Det blir et informasjonsmøte om padleutvalget, planer fremover og hvordan du kan være en viktig ressurs i klubbtilbudet i Hamar roklub fremover. Bli med!

Tidspunkt: Tirsdag 26. april kl. 18.00-19.30.
Sted: Damehuset (klubbhuset), Tjuvholmen

Ta kontakt med Per Olav på telefon 976 70 711 om du har spørsmål, kommentarer eller forslag. Og kan du ikke møte, men er interessert i bidra, så ta kontakt da også!