Fotokonkurranse

Som mange sikkert har fått med seg pågår det for tiden en fotokonkurranse i klubben. Det er Tor (Sæming Eng) som har dratt i gang dette, og han ønsker at konkurransen skal bli en årlig begivenhet i Hamar ro- og kajakklubb. Fotokonkurransen er åpen for alle klubbens medlemmer, og hvert medlem kan sende inn ett bilde hver. Innsendingsfristen er 31. januar.

(Foto: Vivi Haller Grimstad)

Vinneren kÃ¥res ved avstemming blant klubbens medlemmer (nærmere info kommer senere) og resultatet blir kunngjort pÃ¥ Ã¥rsmøtet. Premien er et gavekort pÃ¥ kr. 300,- (i en sportsbutikk). Ut over at bildet mÃ¥ avspeile en aktivitet i klubben (kajakk, robÃ¥t, Mjøsa…), stilles det ingen krav. I følge Tor er meningen Ã¥ gi oss andre en «gledesbooster» i hverdagen, og han opplyser at han hittil har mottatt mange kjempefine bilder.

For å delta sender du ett bilde til Tor på en av følgende måter:

E-post:
SMS/MMS: 957 31 061

Husk Ã¥ oppgi navn pÃ¥ fotograf, nÃ¥r og hvor bildet er tatt og en bildetittel (f.eks. «Soloppgang», «Tidlig en morgen», «Fin tur»).

Lykke til!

(Foto: Evy Norum)