Kajakkveld med Funkis IL

– Jeg talte ca. 50 deltakere med smÃ¥tt og stort som alle hadde det ganske bra, tror jeg! Her var mange som ikke hadde prøvd denne aktiviteten før. Det var skikkelig morro Ã¥ se at det ble flyttet grenser for mestring, sier leder av Funkis IL, Vidar Alberti.

Tirsdag 28. august var det nemlig stinn båthall ikke bare i, men også rundt, anlegget vårt på Roklubben. Vidar Alberti takker alle som deltok på invitasjonen til kajakkpadling og sosialt samvær på Roklubben på Tjuvholmen.

– Dette frister til gjentagelse, sier Alberti som vil takke Grobunn som stilte mannsterke – takk til alle fantastiske ledsagere – takk til grilljentene og sist men ikke minst takk til funkisene som gjorde kvelden til en herlig opplevelse.

Det var et yrende liv på Tjuvholmen denne dagen. Det så ut til at folk gledet seg over det de var med på.

Joda, det var vellykket!