Mange med personlig rekordpadling i 2015

Mange av våre padlere har padlet mye i år. Det er kanskje litt urettferdig å trekke fram noen spesielt. Men styret er fristet til å nevne at Jesper Sandbakken har passert 1200 km padling i 2015. Det gir gullmerke! Gratulerer, Jesper! På bildet er han ved vannkanten nå før jul sammen med styremedlem Øivind Krogrud som også har padlet veldig mange kilometer i år.

Jesper Sandbakken og Øivind Krogrud Foto Arnhild Sandbakken Totalt er det nÃ¥ padlet rundt 15.000 kilometer av klubbens medlemmer. Det endelig antallet kilometer og turer, vil oppsummert og lagt fram i forbindelse med Ã¥rsmøtet i februar. Det betyr at klubbens mange medlemmer har padlet rundt regnet 14.000 kilometer i Ã¥r – dersom alt er protokollert. Det er bare protokollerte kilometer som teller i Ã¥rsoppgjøret!

Men det er andre som også kan skryte på seg at det er har vært mye padling i år. En av dem som ikke har ligget på sofaen i høst, er Sverre A. Nordhagen. Han passerte 800 kilometer tidlig i desember 2015. Godt jobba, det, Sverre! På bildet under er Sverre på vei inn etter en padletur.

Sverre A Nordhagen Foto Arnhild Sandbakken

Jesper Sandbakken (bildet under) har altså ikke ligget mye på sofaen i høst! Det er utrolig langt det også! På bildet ses han i kajakken fotografert av kona Arnhild Sandbakken. Arnhild er også sterkt mistenkt for å ha padlet langt i år hun også. For øvrig vil oppsummering av padlesesongen finne sted i årsrapporten fra styret.

– Jesper sier han mÃ¥ være sÃ¥ mye hjemme, ligge pÃ¥ sofaen og spise potetgull. Ikke sÃ¥ verst Ã¥ padle inn til gullmerket i Ã¥r da, fortalte kona Arnhild Sandbakken i Hamar Roklubbs facebokgruppe.

Vel spist og padlet med andre ord!

Årsrapporten skal behandles på årsmøtet som styret har besluttet av avholde onsdag 10. februar 2016 kl. 1800 i klubbhuset på Tjuvholmen.

Jesper Sandbakken Foto Arnhild Sandbakken