Nå er folk i gang på vannet for alvor

Etter en lang vinter ser det nå ut til at våre medlemmer er i gang på vannet igjen for alvor. Fram til søndag 13. mars har 11 av våre medlemmer vært på vannet.

Lengste turen hittil i vinter/vår er på 18 km. På bildet under har Marit Lerdal tatt dette bildet ved iskanten inn mot Fiskehytta på Jessnes! Det er ikke lenge før en kan gå i land å tygge vafler!

Ved Fiskehytta på Jessnes- mye is

11 padlere har tilbakelagt 269 kilometer fram til og med 13. mars. Det er ikke så ille! Den nye elektroniske protokollen (rologgen) ser ut til å fungere veldig fint. Den brukes av folket. Og den skal også brukes. Det er bare de som IKKE får til å bruke rolobben som kan bruke protokollen.

Arne Hansen på tur

BILDENE: Over ses ryggen til klubbens leder Arne Hansen i sin kajakk på tur ut søndag 13. mars. På bildet under klargjøres kajakkene før de skal ut på vannet. Begge fotos Marit Lerdal.

13-03-2016 på snøen ved roklubben