På gang: Oppstart for ro- og padleorientering. Kurs i Grønlandsårebruk.

1. juni starter ro- og padleorienteringen på Mjøsa. Tilbudet varer fram til 30. september.

BILDET: Ut på tur, aldri sur! Bli med på ro- og padleorientering fra 1. juni.

Det er styret i klubben som inviterer medlemmene til å delta i ro- og padleorientering. Det er lagt ut poster ulike steder på Mjøsa og informasjon om opplegget finner du i klubbhuset på Tjuvholmen.

Grønlandsårekurs

Husk også at mandag 5. juni vil Øivind Krogrud holde kurs i padling med grønlandsåre.

BILDET: Øivind Krogrud vil 5. juni vise deg hvordan du i praksis bruker slike grønlandsårer riktig under padling.

Kurset er lagt til Veslemjøsa utenfor klubbhuset på Tjuvholmen.  Kurset har start kl. 12.00.

Det er begrenset plass til deltakere pÃ¥ kurset. PÃ¥melding skjer til Øivind. Du finner hans epost nederst pÃ¥ siden under menypunktet «Aktiviteter«.