Foto: Tor SĂŠming Eng

Til info er det nÄ i samarbeid med kommunen satt opp et parkeringsskilt ved innkjÞringen til klubbanlegget vÄrt pÄ Tjuvholmen. Det var en kjempeinnsats pÄ dugnaden sist torsdag hvor det meste ble ordnet og satt i stand, spesielt grÞntarealet som ble raket og ryddet. Det er nÄ veldig viktig at vi sammen passer pÄ Ä ikke parkere pÄ dette grÞntarealet idet dette blir Þdelagt over tid. Roklubbens medlemmer oppfordres derfor til Ä parkere inne pÄ den nye gÄrdsplassen vÄr mellom klubbhusene. Her er det plass til 5-6 biler, men sÞrg for at parkering ikke sperrer for kajakkportene. Blir gÄrdsplassen fylt opp med biler tilhÞrende klubbmedlemmer, ikke parker da pÄ grÞntarealet, men benytt parkeringa pÄ grusbana etter ordinÊre regler. Vi har vÊrt i kontakt med kommunen, og de skal planere (slÄdde) grusbana nÄr tivoliet forlater plassen.

Foto: Tor SĂŠming Eng

Da hĂ„per jeg og tror at vi sammen kan holde «den lille, grĂžnne parken» vĂ„r pen og ryddig for alle brukere, ikke bare klubbens medlemmer. Roklubben har vĂŠrt pĂ„ stedet siden 1935, og vi begynner jo Ă„ fĂ„ et spesielt forhold til omrĂ„det. Vi er utrolig heldige som har dette stedet, og det er viktig at vi holder det vedlike sĂ„ godt vi kan.

Ønsker alle medlemmer noen fine ro-og padleturer fremover.

Tor SĂŠming Eng
For styret