Rekordpadling og over 400 medlemmer

Det er nesten ikke til å tro. Men nå har klubbens medlemstall passert 400! Det blir stadig flere medlemmer og det betyr at det også padles stadig mer. Fram til og med 14. juli har medlemmene flyttet båt på vannet nesten 10.800 km. Det er det som er notert i protokollen. Men det er nok mer enn det. Mange slurver nemlig med å notere i protokollen.

BILDET: Tur til Harasjøen 3. juni 2018. Foto Øivind Krogrud

Samtidig har altså medlemstallet steget i år igjen. Vi er nå med god margin over 400 medlemmer. Faktisk har så mange som 270 personer vært på vannet enten i sin egen båt eller i en av klubbens egne 50 båter og kajakker. Det er ganske så utrolig bra så langt. Det går mot en veldig økning for klubben, ikke bare når det gjelder antall medlemmer, men også i aktivitet på vannet dersom finværet fortsetter.

Så langt er det sesongen 2016 som har vært klubbens beste. Men fortsetter finvært framover, vel, så kan det godt hende vi får høyere aktivitet i år enn i 2016. Det har jo vært et fantastisk vær så langt i sommer med sol og varme i to måneder!  Den høye aktiviteten på vannet, har skjedd på tross av at Mjøsa lå islagt til langt ut i april.

En flott sesong så langt, det må sies og skrives.

BILDET: Strandhugg ved Torps kafe på Furubergstranda. På bildet ser vi Thale og Marit. Foto Gerd Norli