Sommerhilsen fra leder i klubben

Foto: Jan-Roger Sætren

Hei

I skrivende stund befinner jeg meg ytterst i Nordfjord, nærmere bestemt på Raudeberg, ytterst i havgapet rett syd for Stadt. Svært få padlere og roere er å se, derimot store og ruvende turistbåter som passerer utenfor stuevindu på mitt hjemsted.

Etter noen måneder som leder for klubben har jeg registrert stadig økende aktivitet inn mot sesongen. Til tross for lite vann i Mjøsa, så er både roere og padlere godt i gang med rotrening, kompispadling, åpen dag og våttkurs. Tre av våre ivrige padlere har allerede padlet Mjøsa rundt og samlet inn penger til Kreftforeningen. Vårdugnad og sommerfest er gjennomført med godt oppmøte og Damehuset er godt vedlikeholdt og fungerer veldig godt. Klubben får stadig nye medlemmer.

(Tekst fortsetter under bildene)

Foto: Jan-Roger Sætren

Jeg vil benytte anledningen til å takke alle i styret, ro-, kajakk- og husutvalget samt alle dere andre ildsjeler som bruker av sin fritid til å støtte opp om klubbens aktiviteter. Dere er viktige å ha med på laget og gode representanter for klubben. Så ønsker jeg alle medlemmer en fin sommer. Vær forsiktig når dere ferdes i Mjøsa eller i andre farvann og ta vare på hverandre.

Hilsen Jan Roger Sætren/leder