Tusen takk for innsatsen!

Nesten 50 medlemmer møtte fram på vårdugnaden 4. mai, og det ble lagt ned mye arbeid for å gjøre det fint rundt oss før sesongstart. Mange hender bidro til at det ble malt, vasket, snekret, raket og ryddet på hele uteområdet og inne i lokalene våre. Husutvalgets leder Birgit sender en stor takk til alle som deltok!

Etter jobbingen var det sosialt samvær inne i klubbhuset. Store mengder pølser, kaffe og kake ble revet bort og kun blide ansikter var å se.

Padleutvalget tjuvstartet med sin egen dugnad forrige uke inne i kajakkhallen. Alle klubbens kajakker har nå fått bedre underlag i lagringsstativet, som vi håper løser problemet med at skrogene blir deformet av sommervarmen. Det ble også ryddet i årer, vester, spruttrekk og annet padletilbehør.

Forhåpentligvis bidrar alle til at det kan holdes rent og ryddig også gjennom sesongen. Alt ligger nå til rette for sesongstart førstkommende søndag!