VÃ¥ren kommer!

Våren nærmer seg for hver dag, og flere og flere trekkes mot vannet. I Hamar ro- og kajakklubb øker aktivitetsnivået gradvis i ukene framover, mens selve sesongåpningen er 7. mai.

Uansett om du vil delta på kurs eller annen aktivitet i klubben vår, ligger det an til å bli et rikholdig tilbud i 2023. Både aktivitetslisten og kursplanen har vært klar en stund, og du finner dem her på nettsiden. Flere av kursene begynner allerede å fylles opp, så hvis du planlegger kurs i år, er det lurt å ikke vente for lenge med påmelding. Det er verdt å merke seg at endringer kan komme; det lønner seg derfor å kikke innom jevnlig, eller følge med på meldinger som publiseres i klubbens gruppe på Facebook.

Vi har etterhvert blitt en stor klubb og det er mye som skjer i løpet av Ã¥ret. For de som ønsker en oversikt over alt som rører seg i klubben gjennom et Ã¥r, har Jan Roger (leder) laget en fin visualisering i form av et «Ã¥rshjul». Dette Ã¥rshjulet oppdateres fortløpende og sammenfatter i tillegg til bÃ¥de kursplan og aktivitetsliste, ogsÃ¥ styrets arbeid gjennom kalenderÃ¥ret.

Til slutt er det verdt å minne om at vannet er kaldt selv om lufta framover blir varmere. Vær forsiktig når du drar ut på tur, og husk at du alltid må kle deg etter vanntemperaturen!