Velkommen til Helgøya Rundt 23. august 2015

Styret vil minne om Helgøya Rundt søndag 23. august. Turalternativ A starter fra Tjuvholmen (Hamar Roklubb) klokka 10.00. Turalternativ B starter fra Skurven der vi alle padler samlet klokka 12.00. Ved Hovinsholmen blir det en liten pause, der de som ønsker kan spise nistepakken sin. Vi tar en lengre stopp ved Bergvika der vi griller og koser oss! Alle tar ansvar for egen niste, grillmat og drikke til turen. Roklubben tar ansvar for at det står en grill klar når vi padler inn ved Bergvika. Det vil være med padlere som har lang og god padleerfaring og som vil være ansvarlige for sikkerheten på turen. Det blir mulighet for transport inkl. kajakk fra båthuset på Tjuvholmen til Skurven og tilbake. Alle kan delta! Deltagelse kr 100,- inkl. t-skjorte. Betales kontant ved innsjekking.

Program for dagen:

Kl 10.00 start (A) fra Hamar Roklubb til Skurven Kl 12.00 start (B) fra Skurven
Ca. kl 14.30 matpause på Bergvika med mulighet for å grille!
Ca. kl 16.30 avreise fra Bergvika til Hamar Roklubb.

Turalternativene er 18 km (fra skurven) eller 28 km (start fra Hamar). Hamar Roklubb følger Padleforbundets regelverk m.h.t. sikkerhet.

Eventuelle spørsmål kan rettes til Solveig Hauge: