Kajakkpolo

Det er veldig gledelig at det nå er etablert en liten gjeng med ungdommer som storkoser seg med å spille/trene kajakkpolo sammen i Veslemjøsa, der Miriam Svarre gjør en super jobb som spillende trener.

Da klubben fikk låne en tilhenger fra Norges Padleforbund med alt nødvendig utstyr, var det hele tiden et ønske om at dette kunne tiltrekke seg denne aldersgruppen. På starten av sommeren ble det arrangert grunnkurs i kajakkpolo, og etter dette har det vært litt utprøving for å finne fram til hvordan vi best mulig kan skape interesse rundt aktiviteten. De siste ukene har det vært såpass moro med kajakkpolo i Veslemjøsa, at det gjør litt vondt når vanntemperaturen nå tvinger oss til å trappe ned.

Søndag markerte avslutningen på utesesongen for i år, men vi har en drøm om at aktiviteten kan fortsette innendørs i vinter. Vi venter derfor i spenning på om noen er villige til å ta oss inn i varmen, slik at vi kan ta vare på og videreutvikle det miljøet som nå har etablert seg. Per Myrvang, som er ansvarlig for kajakkpolo i klubben, er allerede i gang med å sjekke ut muligheten for bassengtrening. Hvis noen har forbindelser som kan hjelpe oss til å få innpass i et basseng, kan Per kontaktes på telefon 41405697 eller e-post .