25-30 medlemmer møtte til vårdugnad

25-30 medlemmer møtte til en flott dag med opprydding og dugnad bÃ¥de pÃ¥ og i Roklubbens lokaler pÃ¥ Tjuvholmen. – Det var god innsats og vi fikk gjort det vi skulle gjøre, sa leder Arne Hansen etter dugnaden! PÃ¥ bildet under er det Marit og Inger som pynter opp løv pÃ¥ Tjuvholmen. Alle foto: Erik Johnsen

VÃ¥rpuss raking

Det var hyggelig at så mange medlemmer stilte opp. Det ble vasket garderober, ryddet i båthallen, raket løv og samlet brask, malt litt på båthuset, og ellers en rekke forefallende arbeider. Så nå ble det fint rundt oss!

20160423_125224

Bildet over: Trond Elveoset (til høyre) og Ole Christian Bang vasket båter som skulle brukes i Ankerskogen søndag 24. april.

Bildet under: Det var kaffepause på varandaen i det fine, men litt kjølige vårværet. Nærmest ser vi nestleder i klubben Tor S. Eng og medlem Tove Hofshagen.

kaffekos

Vårpuss vårvask

Bilder over: Vasking av garderober. Vi ser Maia Nyvold og Vibeke Steen i arbeid.

Bildet under: Arne Hansen (leder i klubben til venstre) deler ut nye nøkler til medlemmer Lars Tessem.

nøkkelutdeling