Bli med å gjøre det fint rundt oss!

A-dugnadNå har du muligheten til å delta på høstens samling for medlemmer. Søndag 11. oktober fra kl. 12.00 til 15.00 skal vi gjøre det pent og ryddig rundt oss! Bildet er fra en ryddedag i mai 2012.

Styret trenger hjelp av medlemmene denne dagen som bidragsytere til å får orden på klubben, ute og inne. Vi skal også gjøre plass til flere medlemmer og forberede for å bygge nye kajakkplasser også! Det er mange som vil bli medlem hos oss og vi må gjøre det trivelig for alle nye som vil være med. Dessuten skal vi rydde utendørs og gjøre noen enkle arbeider som gjenstår etter byggingen av tilbygget i 2014.

Styret stiller med noe å bite i. Det eneste kravet til deg som medlem er at du møter opp, tar med rive, spade, kanskje noen tar med ei trillebår. Litt godt humør er også fint å ta med. Husk arbeidsklær! Bildet under er fra en trivelig dag i mai 2012.

Vel møtt!

A-dugnad-2