Meld deg på klubbtur til Bohuslän!

PS 12Alle medlemmer som har lyst til å bli med er velkommen.

Turen går til Fjellbacka fredag den 25. september. Klokka 09.00 møtes vi på nordsiden av Porsholmen. Biler kan parkeres på parkeringsplassen rett nord for Fjellbacka langs Långsjøvegen. Det er en kjøretur på ca. 3 timer fra Hamar.

Det tar 30 minutter å padle ut til Porsholmen. Det er ingen påmelding til turen, men det er greit å si ifra om dere blir med. Kontaktperson er Steinar Grøndal:

Det koster ingen ting å være med rent bortsett fra reisekostnader, mat etc. og dere må ordne med transport selv, eventuell avtale samkjøring med andre.

Dere mÃ¥ ogsÃ¥ ta med egne kajakker, utstyr til padlingen, mat og drikke dere trenger for 2 netter i telt. Retur er søndag 27. september kl. 09.00. – Jeg tenkte det er greit Ã¥ ha samme teltplass pÃ¥ Porsholmen begge nettene. Det er utedo der ogsÃ¥.

Fjellbacka er et utrolig padleparadis med ca. 400 øyer med flotte svaberg, mange med sandstrender. Jeg håper vi ses på Porsholmen, sier Steinar Grøndal.

PS 29

DCIM100MEDIA