Invitasjon til Årens Dag 2022 i Arendal lørdag 30.juli

Vi ønsker med dette å invitere deg til sommerens store kajakkfest, Årens Dag 2022, som arrangeres i Arendal lørdag 30.juli.

Det tradisjonelle kajakkracet Hisøy Rundt som er et samarbeid mellom Arendal Kajakklubb (AKK ) og Arendal Roklubb utvides i år. AKK har et nytt og spennende samarbeid med Starboard og vil i år også inkludere klasser for SUP.

Vi arrangerer gratis introkurs SUP i Arendal 28. og 29.juli og Starboard med instruktører vil være til stede på stevnedagen. Påmelding til SUP introkurs vil legges ut på vår hjemmeside/Facebook søndag 3.juli.

Vi har flotte utttrekks premier i tillegg til ordinær premiering pr. klasse og egen premie for løyperekord. Bli med og vinn komplett SUP brett fra StarBoard!

Husk at vi i år er tilbake med den tradisjonelle rekefesten i våre lokaler på kvelden lørdag.

PS!  Vi har mulighet for å tilby enkel overnatting i våre lokaler. Dette tilbudet er begrenset og her gjelder førstemann til mølla prinsippet. Kost pr. person er kr. 200,-.

Ta kontakt med Jørn Fredriksen, mob 916 15 901 dersom din klubb ønsker overnatting og/eller om du har andre spørsmål ifm arrangementet.

Se her for informasjon og link til påmelding. Tilsvarende finner du info på Facebook her, del gjerne dette med dine medlemmer.

Håper å se deg på Årens Dag i Arendal lørdag 30.juli på det som blir sommerens store vannfest!

Hilsen
Ã…rens Dag 2022 v/ Arendal Kajakklubb