Mindfulness + kajakk = sant?

Kurs i mindfulness med oppstart 8. mars.

Kanskje dette kan hjelpe deg til Ä finne en dypere ro og tilstedevÊrelse ute pÄ tur med kajakken? Kurset er for medlemmer av Hamar ro-og kajakklubb. Dette er et introduksjonskurs i mindfulness og passer godt for nybegynnere.

(Foto: Anders Pettersen)

Mindfulness handler om Ä vÊre oppmerksom pÄ det som skjer her og nÄ, i oss og omkring oss, pÄ en vennlig mÄte.

Innhold:

• InnfĂžring i hva mindfulness er, noe teori.
  • LĂŠre grunnleggende Ăžvelser i mindfulness som kan gjĂžre deg mer
    bevisst tanker og fÞlelser, og hvordan du kan forholde deg pÄ en klok mÄte.
  • Øve opp sansning og kroppsbevissthet.
  • NB! HjemmeĂžvelser mellom kursdagene er en viktig del av kurset. Det Ă„ Ăžve 20 minutter hver dag, vil gi stĂžrre utbytte.

Tidspunkt, sted og pÄmelding:

Sted: Tjuvholmen
Oppstart: 8. mars
Varighet: Fire onsdager fra kl. 18.30-20.00. Viktig at du kan delta pÄ alle onsdagene.
Obs! Maks 10 deltakere. FĂžrst til mĂžlla!
PĂ„meldingsfrist: 2. mars
Pris: 400 kr. Kan betales med vipps eller konto 1822.10.81648. Betaling mÄ vÊre i orden fÞr fÞrste kurskveld.
Kursholder: Mette Skaug (samtaleterapeut for studenter og utdannet instruktĂžr i mindfulness).
PÄmelding: (Husk Ä oppgi ditt mobilnummer i pÄmeldingen).

Velkommen til kurs!