Vellykket ro-, salg-, og byttedag 31. mai

BILDET: Det har ikke skjedd så ofte de siste årene. Men 31. mai 2020 var en av klubbens dobbeltscullere på vannet med Kristin Høiby og Karsten Skullerud Værnes bak årene. Toppers! Foto Tor Sæming Eng.

Det ble en meget vellykket rodag, byttedag og salgsdag ved klubbens anlegg 31. mai 2020. Det var egentlig to arrangementer som ble til et: roing kl. 12.00 og salgs- og byttedag også fra klokka 12.00. Men det samlet seg mange medlemmer og det var jo helt topp!

Les videre og se flere bilder!

BILDET: 27 medlemmer møtte fram 31. mai. Foto Tor Sæming Eng.

Bortimot 25 medlemmer møtte fram, av dem var det ti roere, resten kajakkpadlere. Ikke verst det, og mye bedre enn på klubbens sesongåpning i surt vårvær. Men denne søndagen var aldeles pratkfull, med sol, sol, sol og atter sol så langt øye kunne se mot horisonten.

Det som er ekstra morsomt er at det er flere som tar roårene fatt, denne gangen var en av klubbens dobbeltscullere med Kristin Høiby og Kasper Skullerud Værnes bak hvert sitt årepar. Det var også mye aktivitet på vannet denne dagen ute på stor-Mjøsa.

BILDET: Steinar Nerem og Øivind Krogrud (til høyre på bildet) hadde noen årer til salgs. Foto Tor Sæming Eng

BILDET: Kos i solveggen. Foto Tor Sæming Eng