Aktivitetslista klar og nye treningsapparater

Klubbens treningsrom i bÄthuset pÄ Tjuvholmen er oppgradert i lÞpet av vinteren. Noen gamle og utdaterte treningsapparater er kassert og en del nye apparater er kommer til. Aktivitetslista for 2019 er nÄ klar og du finner den her.  Liste over rokurs er ogsÄ lagt pÄ samme sted.

Treningsrommets siste nyvinning er et roergometer av typen Concept 2. Ei fantastisk treningsmaskin for roere, men som ogsÄ kan brukes av alle som trenger tÞff trening eller bare god mosjon. Concept 2 benyttes av norske roere og alle norske roklubber slike maskiner. Det arrangeres ogsÄ NM og VM pÄ disse maskinene.

BILDET: Romaskin og padlemaskin.

Det mÄ legges til at treningsrommet har treningsmanualer, spinningsykler, ei romaskin (som nevnt), ei padlemaskin, vekter og en del apprater.

Det er viktig Ä holde orden pÄ treningsrommet (og i klubblokalene ellers for den saks skyld). Rydd derfor opp etter det. For Ä fÄ oversikt over bruker av treningsrommet, skal du registrere deg pÄ den lista som henger til venstre opp ved dÞra nÄr du gÄr ut av treningsrommet.

Og husk Ă„ behandle utstyret pent.

SÄ nÄ er det bare Ä dra til!