8. mai-tur rundt Helgøya

Det går vel nesten ikke an å markere frigjøringsdagen i 1945 på en bedre måte. Men norsk flagg på kajakken og en tur rundt Helgøya i 20 varmegrader, vindstille vær og med gode venner. Foto Øivind Krogrud

Norsk flagg på Mjøsa

Øivind Krogrud er pensjonist og har nok mer tid til å padle enn de fleste. Pr. 8. mai har han padlet 315 kilometer (!) i båten sin. Og turen 8. mai var en innertier i det strålende vårværet og distansen denne dagen var hele 36 kilometer. Ikke dårlig det!

I alt har våre medlemmer nå padlet og rodd snart 3000 kilometer. Og fortsatt er det IKKE sommer. Mai er jo en vårmåned. 56 av våre medlemmer har vært på vannet hittil. Det er flott! Men vi savner mange andre medlemmer. Når tar resten av våre medlemmer ut kajakken eller robåten?

Dette har vært en flott start på sesongen 2016.

BILDET UNDER: God stemning med gode venner! Øivind (til høyre) med en flott selfie! Foto Øivind Krogrud.

God stemning Pust på land