God vår!

De ivrigste har bevist at det allerede er mulig å komme seg på vannet. Forhåpentligvis forsvinner isen snart så det blir plass til flere på åpent vann. I en ganske så solid aktivitetsplan for sommeren, er også Våttkort-kursene lagt ut. Vi tilbyr kurstigen til og med Aktivitetslederkurs, så masse muligheter her. Har du grunnkurs og ønsker å utvikle deg mer, så er teknikkurs neste, deretter aktivitetsleder. Hvis du ikke har noen ting, kan det være greit å vite at du ikke MÅ ta introkurs først, men kan gå rett på grunnkurs. Grunnkurset er også et nybegynnerkurs, og du vil få mer igjen for å ta det enn introkurset.

Hvis du lurer på hvilke kurs som passer for deg, så ikke nøl med å ta kontakt. Klubben ønsker seg flere aktivitetsledere, så om du vurderer det så vit at du er veldig velkommen til å være med på laget.

Velkommen på kurs!

Hilsen kursansvarlig i padleutvalget, Anders Pettersen ().