Endelig er sesongen i gang

For de som har ventet med padling/roing til sesongåpningen, er det ikke lenger noen unskyldning for å la kajakken eller robåten ligge! Søndag 7. mai ble sesongen 2023 padlet i gang av 22 ivrige padlere med en liten tur til Domkirkeodden (takk til Padleutvalget ved Inger Lise for kyndig ledelse!).

(Foto: Agnete Jølstad)

Tilbake på Tjuvholmen ble det servert vafler, kake og kaffe. Her hadde snaut 40 medlemmer møtt opp. I tillegg ble et knippe av klubbens gamle kajakker auksjonert bort (11.700,- kr til klubbkassa!), og noen medlemmer kvittet seg med utstyr som andre medlemmer fikk kjøpt rimelig. Været gjorde også sitt til at dette ble en fantastisk dag, med både sol og blikkstille vann.

(Foto: Thomas Svarre)

Klubben har nå for alvor våknet til liv etter vinteren, og aktivitetsnivået vil ta seg enda mer opp framover. Lurer du på hva som skjer, får du oversikt med aktivitetslisten og kursplanen.

(Foto: Agnete Jølstad)

(Foto: Thomas Svarre)