Fotokonkurranse 2022 – resultater

Vinneren av klubbens fotokonkurranse 2022 er Terje VindihÃ¥ret Larsen med bildet «BlÃ¥timen». Premien, et gavekort pÃ¥ CC pÃ¥ kr. 500,-, ble overrakt pÃ¥ Ã¥rsmøtet 9. mars. Vinnerbildet henges opp i Klubbhuset.

(Foto: Terje Vindihåpret Larsen)

Under avstemmingen var det ikke mulig å stemme på eget bilde og alle som stemte måtte angi hvilke bilder de mente fortjente 1. (beste) og 2. plass (nest beste). Hver 1. plass ga 3 poeng, mens 2. plass ga 1 poeng. Totalt 20 personer sendte inn sin stemme.

Vinnerbildet fikk 24 poeng. To bilder fikk 13 poeng hver og dermed delt andreplass: «Balansekunst en stor og fem smÃ¥» (Maia Anthonisen Nyvold) og «Skolestart» (Ann Emelia Walle). Tredjeplass gikk til Ann Britt Nygard med bildet «TÃ¥kedis» (12 poeng).

(Foto: Ann Emelia Walle)

(Foto: Maia Anthonisen Nyvold)

Fotokonkurransen har blitt godt mottatt av klubbens medlemmer. Vi satser derfor på at det blir ny konkurranse i 2023. Inntil videre er det altså bare å fyre løs med kamera når du er ute på padle- eller rotur, enten det er på Mjøsa eller andre steder. Mer info om innsending til årets konkurranse kommer etterhvert.

(Foto: Ann Britt Nygard)

Du kan se alle bildene som deltok i 2022 her.