Gratulerer til Roklubben med nye hjemmesider!

BÄter pÄ plenen mot Hamar

– Endelig har vi fĂ„tt fram den nye hjemmesiden til Hamar Roklub 1881. Det har tatt lang tid Ă„ fĂ„ til dette, men nĂ„ kan den altsĂ„ benyttes. Den gamle siden vil bli faset ut og bli helt borte. Jeg er veldig fornĂžyd, og vi hĂ„per at nĂ„ vi skal fĂ„ til noe bra, en god informasjonskanal, sier leder i Hamar Roklub 1881, Arne Hansen.

Det er en av vÄre medlemmer, Per William Doksrud, som har laget den nye hjemmesiden. Styremedlemmene har ogsÄ bidratt med tekst. Det vil nok komme mer stoff og bilder etter hvert. Men dette gÄr framover.

2014-08-04-11.24

– NettredaktĂžren setter veldig pris pĂ„ den jobben som er gjort av Per William. Den nye tekniske lĂžsningen vil gjĂžre det enklere for meg som nettredaktĂžr Ă„ legge ut stoff om klubben og holde orden pĂ„ viktig informasjon. Jeg vil understreke at facebookgruppa vĂ„r fortsatt vil vĂŠre et viktig stĂžttepunkt mot medlemmene. Send gjerne inn stoff og bilder til meg, sier nettredaktĂžr og styremedlem Erik Johnsen i Hamar Roklkub 1881.