Klubbkveld med Morten Sandbakken 13. april

Onsdag 13.april kl. 19. inviterer styret til klubbkveld i klubbhuset på Tjuvholmen. Medlemmet vårt Morten Sandbakken vil fortelle om turen har padlet for et par år siden fra Svinesund til Bødø i kajakk langs den værharde norskekysten.

Fra kl. 19.00 vil han huske tilbake på turen med havkajakken og dele noen av sine erfaringer og opplevelser med medlemmene i klubben. Morten presenterte den gangen fortløpende sine opplevelser på turen på sine blogg. Mange av oss i klubben fulgte med den gangen. Det må ha vært en spennende tur med mye saltvann, kjølig vær og våte klær. Men sikkert mye morsomt å tenke på i etterkant også!

Morten vil sikkert vise dere noen bilder fra denne spesielle turen som foregikk på våren og forsommeren. Turen strakte seg ikke over uker, nei, her var det snakk om en kajakktur som tok måneder.

Møt opp og lytt på Mortens erfaringer. Det er sikkert mye å lære.

Tjuvholmen speiler seg i Mjøsa-16-03-2016-B