Kurssesongen i kajakkpadling i gang

Så er årets kurssesong i kajakkpadling i gang. Mandag var Ole Martin Mortvedt i gang med å kurse 12 forventningsfulle deltakere utenfor båthuset på Tjuvholmen. På bildet her hjelper Ole Martin ei av kursdeltakerne ut i kajakken. Som en kan se, skjer det med et smil!  Tekst og alle fotos: Erik Johnsen

Det blir flere kurs utover sommeren. Det er også meningen at roingen skal styrkes i klubben og det er også muligheter for å forsøke seg på roing for de som ønsker det.

Klubben har nå rundt 460 medlemmer. Det ser ikke ut til at interessen for padling er dalende. Kurset 3. juni var fullbooket og det lover godt. Så får vi se hvor mange av klubbens kursdeltakere som blir medlemmer etter hvert. Det så i alle fall ut til at folk koste seg i vindkastene som var på Mjøsa denne dagen. Men i Vesle-Mjøsa går det fint. Her er det mest vind og lite bølger.