Medlemmer i Hamar Roklub 1881 inviteres til årsmøte torsdag 14. mars 2024 kl. 19.00 – 21.00

Årsmøte holdes i våre klubblokaler på Tjuvholmen og gjennomføres iht. klubbens vedtekter. Det blir pause med servering.

Program for årsmøte:

• Konstituering
  • Styrets Ã¥rsberetning for 2023
  • Revidert regnskap for 2023
  • Forslag til aktivitetsplan
  • Forslag til budsjett for 2024
  • Saker til behandling fra styret og innkomne saker
  • Valg
  • Utdeling av merker og erkjentligheter
  • Avslutning

Saker som ønskes behandlet på årsmøte må meldes til styret senest og innen 25. februar 2024: https://hamarroklubb.no/om-klubben/styret/

Årsberetning, revidert regnskap, aktivitetsplan 2024, budsjett 2024 saker til behandling, 2024 og valgkomiteens innstilling sendes ut på e-post senest 1 uke før årsmøte.

Velkommen til årsmøte!

Med hilsen fra styret i Hamar Roklub 1881
Jan Roger Sætren (leder), Thomas Svarre (nestleder), Wolfgang Scherzer (kasserer), Marit Lier (leder routvalget), Birgit Aasta Nilsson (leder husutvalget), Tom Johansen (leder routvalget)