NB! SKRIFTLIG årsmøte 17. mars kl. 18.00

Styret i Hamar Roklub av 1881 innkaller herved til årsmøte 17. mars 2021 kl. 18.00. Som følge av koronapandemien har styret besluttet at årsmøtet skal avholdes skriftlig. Dette er det nå anledning til, jf. uttalelse gitt av NIFs lovutvalg 12. mars 2020.

For nærmere informasjon om skriftlige årsmøter, se NIFs side om skriftlige årsmøter her

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 3. mars til Det ønskes at vedlagte mal brukes.

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet. Dokumentene vil bli sendt ut pr. mail.

Dersom noen har spørsmål, kommentarer, endringsforslag, benkeforslag eller forslag til saker ut over de som fremgår av saksdokumentene må dette oversendes styret på e-post før årsmøtet, slik at dette kan avklares i god tid før saksdokumentene blir tilgjengeliggjort.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av klubben i minst én måned, fylle minst 15 år i 2020, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til idrettslaget.

For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Lov for Hamar Roklub. Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan Arne Hansen kontaktes på

Velkommen til årsmøte!

Mal for forslag til årsmøtet finner du nedenfor:

Forslag til: Årsmøte i Hamar Roklub av 1881 2020

Fra: [ditt navn]

Tittel på forslag: [skriv inn tittel]

Forslag:

[Her skal forslaget skrives nøyaktig i den ordlyd det ønskes vedtatt. Begrunnelsen for forslaget skal fremgå i begrunnelsen under.]

Begrunnelse:

[Her skal din begrunnelse for å fremme forslaget presenteres.]

[Sted og dato]

[signatur]