Padlerne fra Hamar syntes godt i Søre Osen 22. juli

Det er liten tvil om at padlerne fra Hamar ro- og kajakklubb 1881 som hadde tatt turen til Søre Osen Padleregatta 22. juli, syntes godt på vannet. I et praktfullt være en times kjøring fra Hamar, ble dagen aldeles topp for alle som detltok.

BILDET: Mye folk fra Hamar ro- og kajakklubb var med i Søre Osen. Dette bilder er tatt etter løpet. Alle var slitne, men fornøyde.

– Tusen takk til alle deltakere og funksjonærer under Ã¥rets arrangement. 2018 utgaven er allerede under planlegging, og Ã¥rets resultatliste finner dere under, skrev Øivind Krogrud som deltok sammen med en rekke padlere fra Hamar pÃ¥ sin facebook-side.

Nær 50 båter av ulik type deltok i alt fra kano til kajakker. Det var også masse folk som fikk se at Hamar-padlerne utmerket seg på en fin måte og preget dagen på vannet i et flott tilrettelagt arrangement i et supert sommervær!

Dette er vel noe flere burde deltatt i. Det var  jo morsomt, sosialt og ikke så veldig høytidelig.

BILDET: Mange deltok og padlet i vei!

Øivind Krogrud klarte å lokalisere ei resultatlista for dem som padlet på tid:

Resultatliste, Søre Osen Padleregatta

BILDET: Før start.