PÃ¥melding til kurs i romaskin C2

Kurset varer i ca 2 timer fra kl. 18-20. Ta med treningstøy og joggesko. Kurset skal foregå i treningsrommet på roklubben ca 6 deltagere hver gang. Vi har 3 romaskiner, 2 av dem er innlånt. Vi har satt av følgene torsdager:

28 okt, 4 nov, 11 nov, 18 nov, 25 nov, 2 des

Send sms til STEIN HVAL MOB 911 99757 om hvilke datoer som passer best ev. om du helst vil være sammen med noen. PÃ¥ lista mi har jeg i alt 24 som var interessert/meldte seg pÃ¥, men er det noen etternølere sÃ¥ er det bare Ã¥ melde til Stein. Dette er for alle medlemmer, og vi vil ha med flest mulig. Instruktører vil være Stein Hval, Erik Johnsen og Tom Johansen. PÃ¥meldingsprinsippet vil være «førstemann til mølla», og vi fyller pÃ¥ etterhvert. Minner ogsÃ¥ om at man nÃ¥ utover ogsÃ¥ kan ro til distansemerkene pÃ¥ romaskin. Les mer om dette her.

(Tekst: Tor Sæming Eng – tlf: 95731061 – e-post: )