[AVLYST!] Salg- og byttedag – med besøk av Eian Fritid og XXL

Årets salg- og byttedag finner sted på Tjuvholmen søndag 30.05.2021 kl. 12-16. Dette er en fin anledning til å bli kvitt ustyr du ikke trenger eller gjøre et kupp på noe du har bruk for. Medlemmer i klubben (og andre inviterte) er velkommen til å delta, og det er ikke nødvendig med påmelding. Det er bare å ta med seg det du skal selge, så blir dette lagt ut slik at interesserte kan se og evt. prøve.

Nytt i år er at vi får besøk av Eian Fritid og XXL. Eian Fritid er Norges eldste kajakkbutikk og de vil ha med seg kajakker og utstyr som det blir mulig å prøve/kjøpe. Ikke minst blir det også mulig å slå av en prat med betjeningen hvis du trenger råd og veiledning til kjøp av utstyr. XXL holder på å bygge opp et større kajakksortiment i sine butikker, og de tar med seg noe av det de selger til oss denne dagen.

Kontaktperson for dette arrangementet er Sverre Nordhagen (tlf. 99014730).

Hamar Roklub følger de til enhver tid gjeldene regler i forbindelse med Koronaviruset/Covid-19. Dette betyr at arrangementet kan bli avlyst på kort varsel. Følg med på nettsiden (evt. Facebook-gruppen) for oppdatert info.