55 klubbmedlemmer ryddet Tjuvholmen

I alt 55 medlemmer mĂžtte opp pĂ„ Ă„rets vĂ„rdugnad pĂ„ Tjuvholmen. I fĂžlge leder Arne Hansen var det tilstrekkelig og godt oppmĂžte til at en fikk gjort det en skulle, bĂ„de pĂ„ uteomrĂ„det og inne i klubbhusene. – Takk til alle som mĂžtte fram! sier en strĂ„lende fornĂžyd Hansen.

BILDET: Jenter pÄ klubben i arbeid, fra venstre Gerd Norli, Kjersti Solheim og Marit Lier (til hÞyre). Foto Erik Johnsen

FLERE BILDER LES VIDERE!

SÄ mange medlemmer har ikke mÞtt til dugnad tidligere. Klubben hadde ved Ärsskiftet 466 medlemmer. SÄ det var ikke mÄte pÄ hva en rakk Ä gjÞre denne dagen. Bryggene ble skuret rene for rusk og rask og gras (!) som har vokst seg fast mellom plankene. BÄthusets garderober ble vasket innvendig, det samme rundvaskkonseptet ble gjort pÄ klubbhuset.

OgsÄ flere robÄter ble flyttet fra lagringsplasser til bruksplasser. For de skal brukes i sommer. Klubben har lagt opp til kurs i roing. Det er en stund siden sist.

For de som mÞtte fram blir det fratrekk i medlemskontingenten i 2020 pÄ 100 kroner. Alle som mÞtte opp fikk ogsÄ kake og kaffe som takk for innsatsen.

SÄ nÄ er det vel opplagt: Ta deg en padletur med god samvittighet! For de som kan ro, anbefales Ä vente litt til vannstanden Þker. Husk sikkerheten!

BILDET: Bryggevask og bryggerensk utfĂžres av fra venstre Rune Fossum, Per Johan Tvedten og Per Myrvang. Foto Erik Johnsen

BILDET: Øivind Krogrud (til venstre) og Steinar Nerem ordnet opp med Ä fÄ stÞpt fast navigasjonsmerket i MjÞsa utenfor Tjuvholmen. Foto Erik Johnsen

BILDET: Leder Arne Hansen (til venstre) og nestleder Tor SĂŠming Eng. Foto Erik Johnsen