Det er så vakkert på Mjøsa!

Det er så vakkert på Mjøsa, rundt Hamar sett fra kajakken. Vi har et flott sted tilholdssted på Tjuvholmen. Medlemmene er flinke til å ta bilder som de legger på facebook-siden vår. Jeg har sakset noen bilder fra medlemmene denne sesongen og leger dem her på hjemmesiden.

Bildet under: foto Marit Lerdal

Foto Marit Lerdal

Som vi ser, så er det ganske så fine forhold for padling på Mjøsa. Det er padlet ca. 13 000 kilometer av medlemmene så langt i år. Det er et pent resultat. Men fortsatt vil det være gode muligheter utover høsten og førvinteren fra mot jul. Det er ikke padle-stopp enda!

Det er fint om dere sender meg bilder og tekster som kan legges på hjemmesiden og ikke bare putter dette inne på facebook. Det siste er fint, men vi trenger litt liv i hjemmesiden også.

Foto Arnhild Sandbakken

Foto Arnhild Sandbakken (bilde over)

Foto Marit Lerdal-1

Foto over: Marit Lerdal