Byggesaken: dugnadsfest 24.oktober og medlemsfest i mai 2020

Styret har vedtatt å invitere alle som deltok på dugnadene i forbindelse med restaureringen av klubbhuset og de som var med for å gjennomføre NM i kajakk kortbane 27. juni i år, til dugnadsfest. Denne festmarkeringen blir holdt lørdag 24. oktober i nyoppusset møtelokale i klubbhuset på Tjuvholmen. Det sendes ut egen invitasjon til til hver enkelt som har deltatt på disse dugnadene. Det skjer ved bruk av egen epost fra styret.
BILDET: Arbeidet med grunnmuren til tilbygget ved klubbhuset er i gang med elever fra Stange videregående skole. Det skal stå ferdig til våren. Foto Erik Johnsen

Markeringen av at styret og klubben har gjennomført oppussingen av klubbhuset innvendig, skifte av taket på båthuset og byggingen av nytt tilbygg og en del andre arbeider, vil finne sted i mai 2021 når alt er bygget ferdig. Da vil alle medlemmene bli invitert til innvielsesfest ved båthusene på Tjuvholmen.
– Vi holder festen for dugnadsfolk bÃ¥de i forbindelse med NM og byggeprosessen hittil, 24. oktober kl 19.00 pÃ¥ Damehuset (klubbhuset) som da vil stÃ¥ ferdig og vasket. Det vil ogsÃ¥ bli delt ut noen pÃ¥skjønnelser til de som fortjener dette. Det blir ogsÃ¥ grilling som skal gjennomføres av en person som ble nummer 2 i  VM i grilling, sier styremedlem Solveig Hauge.

BILDET: Det ble veldig fint med nytt møtelokale for medlemmene. Foto Erik Johnsen

Hauge sier også at medlemmene ellers ikke er glemt da det altså blir fest for alle klubbens medlemmer når hele byggeprosessen er ferdig.
РDen festen h̴per vi blir i mai neste ̴r, men en endelig dato er naturlig nok umulig ̴ sette n̴, sier hun.
Styret understreker at byggingen og vedlikeholdet som pågår nå og som vil være gjennomført i mai neste år med tilbygget til klubbhuset, har vært mulig å gjennomføre og realisere takket være medlemmenes medlemskontingenter over mange år. Utskifting av taket og oppussingen av treningsrommet er nå også ferdig gjennomført.

BILDET: Fra oppryddingsdugnaden på klubben lørdag 19. september. Nå står også kjøkkenet klart med alt nødvendig utstyr og eget toalett. På bildet ser vi fra venstre Tove Hovshagen (med ryggen til), Arne Hansen og Tor Sæming Eng. Foto Erik Johnsen