Sesongåpning i fantastisk vårvær!

Foto: Steinar Nerem

Drøyt 20 padlere og én roer hadde møtt fram til årets sesongåpning. Vi padlet først en tur til Domkirkeodden (under kyndig ledelse av Steinar), før det ble servert kaffe og kake i klubbhuset som styret hadde ordnet. På grunn av lav vannstand måtte båtene bæres et godt stykke før de kunne settes på vannet. Dette så ikke ut til å legge noen demper på stemningen, og alle frammøtte storkoste seg i det flotte vårværet. Det ble på forhånd annonsert at det også ville bli mulighet for kjøp og salg av utstyr denne dagen, noe flere benyttet seg av.

Foto: Jan Fredrik Iversen

NÃ¥ som sesongen er i gang, vil aktiviteten i klubben gradvis ta seg opp. Se aktivitetslisten og kursplanen for en oversikt over hva som skal skje framover.